COMPANY HISTORY

BSS 2000 Energetic Service Industrial and Commercial Company Limited

Cégünk jogelődje 1991 augusztusában alakult Cegléden. 1996 óta BSS 2000 Energetikai Szolgáltató Ipari és Kereskedelmi Kft. néven működünk. Tevékenységünk súlypontja nagyvasúti villamos felsővezetékek tervezése, építése és átalakítása, ezen túl tevékenységi körünkbe tartozik 04 kV-os térvilágítási munkák kivitelezése is. 2005-2011 között 1832 km nagyvasúti villamos felsővezeték karbantartását és hibaelhárítását láttuk el a MÁV Zrt. területén. A megnövekedett vasúti szállítások hatékonyabb végrehajtásának érdekében vasútvállalati működési engedéllyel rendelkezünk országos árutovábbítási tevékenység végzésére.

Tevékenységünket az MSZ EN ISO 9100:2000 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszerben végezzük. 1998-tól-2010-ig a holland DNV (Det Norske Veritas) Certification B. V., 2010-től pedig a Certop Kft. tanúsítja minőség- és környezetközpontú, valamint munkahelyi egészségvédelemi és biztonságirányítási rendszerünket.

Alapításunk óta a versenyszférában számos nagy volumenű beruházást valósítottunk meg. Dinamikus fejlődésünk érdekében folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásaink minőségét, működésünk hatékonyságát. Munkatársaink naprakész szakmai tudását rendszer szintű képzéssel és továbbképzéssel biztosítjuk. Minőségpolitikánkban nagy hangsúlyt fektetünk a legmagasabb színvonalú minőségi munkavégzésre, amihez a legkorszerű gépparkkal rendelkezünk. Munkánk során garantáljuk az ISO 9001:2015, az ISO 14001:2015 és az ISO 45001:2018 szabvány szerinti integrált irányítási rendszer működését, az érvényben lévő jogszabályoknak és szabványoknak való megfelelést.

QUALITY AND ENVIRONMENTAL POLICY

We aim to provide quality services in the areas of electrical engineering and construction that meet our customers’ needs in a safe and environmentally friendly manner. We are committed to guaranteeing health and safety at work and preventing environmental pollution. We respect the local community to which we belong.

To achieve our goal:

We effectively operate our integrated management system according to ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 and ISO 45001:2018 standards; and continuously improve our quality, environmental and MEB performance. We continuously measure and analyse our customers’ satisfaction in order to increase customer satisfaction while further improving our activities documented in our integrated management system.

Quality plays a key role in our choice of suppliers, with an emphasis on respect for the environment and safety.

We use communication to ensure clear communication to external and internal stakeholders.

Our aim is to fully meet the expectations of our customers and clients, ensuring their satisfaction through the quality and reliability of our electrical engineering and related design work carried out to order, and to achieve this through continuous monitoring and full compliance with legislation and the achievement of the quality objectives set each year.

BELFRY BSS Kft.
Top